guldennnn Babykaraniko ben içiyorum 1 damla bile sütüm artmadı😂 gerçi ben ne denediysem faydası olmadı da sen dene belki arttırır
thecamellia Babykaraniko bi paket içtim bitirdim ama ne bileyim sanki çokta bi fark olmadı gibi geldi bana ama bebeğim bu ay iyi kilo almış belkide ona yaradı
Birpasaannesi23 Babykaraniko ben kullandm ama ondan sa hipp marka olan daha çok arttırdı ama humana nındda faydasını gördm sütüm çok çok azdı şimdi sadece anne sütüyle beslyrm ama hipp daha iyi diyebilrm
Babykaraniko guldennnn guldennnn bende maalesef herşeyi denedim yiyorum artmadı hiç aksine azaldı birde bunu deneyim diyorum
tatlssmommm Ben doğum yaptığım gün kullanmaya başladım çok iyi bebeğim şuan 6 aylık maşallah sütüme baya iyi geliyor
Babykaraniko Mamaya can dayanmiyor valla süt gitti dahada gelmedi emmeyide biberondan dolayı bıraktı 2dk tütüyor agzinda memeyi sonra bırakıyor biberon istiyor en azından sahip biberonla veririm anne sütü kadar faydalı birşey yok 😔
minabebek Babykaraniko ben içtim yeni doğum yaptığımda fayda görmüştüm malt içeceklerde süt yapıyor İncirli su filanda sütü baya arttırıyor gün içinde göğüslerini sıcak su ile yıka suyla masaj yap ve uyku uyku çok önemli süt salgısı için Ramazan’da geliyor hurmada yersin Allah rızkını verir bebişinin 🌸
Babykaraniko minabebek doğum yaptığımda çok sütüm vardı ped dayanmiyordu ne olduysa 2ay içinde kayınvalidem yüzünden strese girdim o gün bugündür sütüm 2damladan baska akmıyor ne yaptıysam düzelmedi ne yediysem ictiysem hicbirinin faydasını görmedim.dinleniyorumda sürekli ama hayırlısı böyleymiş demekten başka çarem yok malesef