Evet kızlar normali bu ne var diceksiniz. Ayda 500 gr alamıyordu gelişim geriliği vardı. Kilo alıp veriyordu. Çok mutlu oldum ağlıcam 😊😍 reflüsüne alerjisine rağmen kilo almış kızım😍 mutlu oldum paylaşmak istedim darısı diğer kilo alamayan beybilerin başına 😍