Eysar ikikizannesi evet daha 15 günlük tü ailecek geçirdik kızımda burun akıntısı çok az da öksürük oldu
ikikizannesi Eysar kiyamam cok kucukmus ates vs oldumu aslinda suan covit degiliz ama kizimin sinif arkadasi covit kizimdada bugun burun akintisi oksuruk var hafif nasi korktum anltamam atesten cok korkuyorm
ckose Benim eşim bebeğimiz 15 günlükken geçirdi, ben de şimdi bebeğimiz 1,5 aylıkken geçiriyorum, hafif sümüklendi onun dışında bir şey olmadı
ikikizannesi ckose cok gecmis olsun stresi yetiyor inanin yasadigim korku anksiyetem var ztn bebegim ateslenir diye aklim cikiyo
ikikizannesi ckose birde ben 4 doz asi oldum iki cin iki biontec hepsinide hamiletken oldum bebegim antikorlu yani insallah bise olmaz