Nuriye55 bez markanı değiştirebilirsin, biliyorum bezler çok pahalı ben baby turcodan çok memnundum uzun süre kullandım birde kullandığınız krem markasını değiştirebilirsiniz desitin mor renkli inanılmaz güzel bir pişik kremidir. Ben ilk sene nivea pişik kremini kullandım çok memnundum. Ama kızım diş çıkardığı dönemlerdeki kakası nedense çok asitli oluyordu ve söylediğiniz durum oluşup sonrasında pişik oluyordu doktorumuz oksizinc kremini verdi oda etkiliydi ama bir desitin mor renkli değil, kızım büyünce ebebeğin kendi markasını almaya başladım çünkü çok gereksiz rakamlara ulaştı bebek ürünleri oda fena değildi şimdi 1 ay olacak bezi bıraktık