Tümünü buradan yanıtlayayim dedim. Son gelişmeler şu şekilde yeni bir doktor buldum gerçekten çok iyi ve içime çok sindi. Süt yetmiyormus gerçekten yavrucagima. Mama ve anne sütü beraber ilerliyoruz şu anda. Şimdi 4000 Gr olduk çok şükür. Bu arada ben kabız zannediyordum bebeğimi, gittiğimiz her doktor da olur öyle mamadandir diyordu. En son bu doktor aldığı kalori anca kendine yetiyor kaka uretimiyor, mamayı düzenli verin dedi. Gerçekten 15 günde 1 kaka yapan çocuk 2 günde bir bez dolusu yapmaya başladı. Hepinize çok teşekkür ederim cevaplarınız için