Güzel anneler bebeğim 7 aylık ek gıdaya başlamadan önce sadece anne sütüyle besleniyordu mama vermemiştim hiç gelişimi de güzeldi . Ek gıdaya başladıktan sonra , özellikle 6 aylık olduktan sonra bu çocuğa bir haller olmaya başladı kesinlikle ve kesinlikle memeyi almamaya başladı. Sadece geceleri emiyor o da uyku halinde olduğu için . Uyanık olduğunda kesinlikle gündüzleri meme almıyor
bağırıyor ağlıyor başına böyle birşey gelen varmı anneler ?