Gelincik06 Sürekli dağılıyor,toplu durduğu yok.Sizin var mı pratik önerileriniz,her gün şöyle yaparım,daha kolay daha duzenli oluyor dediğiniz öneriler? özellikle mutfak,yatak odası,cocuk odası çok dağılıyor, çamaşır, bulaşık, oyuncaklar
Mavisanasi Gelincik06 asla biriktirmem ben sürekli toplama halindeyim mesela yemek yiyip kaldırınca hemen yıkarım bulaşıkları boylelikle birikmez oturma odasida ayni daginikligi hemen toplarim yada geceden yaparim sabaha daha kolay olur
Kedidirokedi Gelincik06 aldığınız bir şeyi yerine koyarsanız hemen dağılmıyor çocuk oyuncak vs de gece toplarsanız hiç değilse sabahları düzenli olur
Balkizlarim Gelincik06 Aldığım bir şeyi yerine koyarım ve bulaşık falan hemen yıkarım bir bardak dâhi bile olsa kizlarimda dağıttığı yerleri kendileri topluyor onlarda bu düzene alıştığı için aldığı veya oynamadığı bir şeyi yerine koyuyorlar bu şekilde bende akşam yatmadan önce toplayıp yatarım sabahta normal yer silme süpürge çamaşır asma katlama bu kadar kalıyor 💐
elifsesiz Mavisanasi Katılıyorum özellikle mutfağım hiç dağılmıyor bu şekilde yapınca bulaşık makinesi sürekli boş olur hemen yerleştirmek için çünkü erteleyince birikiyo
Gelincik06 Mavisanasi ben de bazen geceden yapıyorum ama yine de cok toplanmiyor,bir de bizim kiz cok gec yatıyor bu yüzden bazen gece yapamiyorum,bakalim uykusunu duzenleyecegim de
Yade012 Gelincik06 temizliğin pratiği yok maalesef evi toplamasi 2-3 saat dağıtması 10 dakika 😤 evde düzen tutmuyor temizlik hiç gözükmüyor gibi birşey çok sinir bozucu
Deletedmom_72 Gelincik06 Anlık yapıyorum biriktirmiyorum her saniye topluyorum evi.Bebek uyuyunca yemeği halledip mutfağı siliyorum,akşam uyuyunca lavabolar vs temizleniyor.Yani hiç durmuyorum ama sonuç yine aynı 😅
Meryem09 Gelincik06 mutfağa yemek yapmaya giriyorsam yemeği yapar tezgahı siler etrafta toplanacak birşey varsa toplar çıkarım bulaşık bırakmam oturma odasında oyuncakları çocuğun her uykusunda toplarim gece ise onu uyumadan önce hemen toplar çocuğu uyuturum. Yatak odam pek dağılmaz sabah kalktığım zaman hemen yatağa toplarım elimi yüzümü yıkarken lavaboları yıkarım. Hafta da 1 gün temizlik yaparım ama diğer günlerde vileda yaparım oturma odası hol ve mutfağı gırgır yaparım
TalentedMom Gelincik06 ben her gün süpürüp silerim oyuncakları 123456789kere dağıtıyor ben de toplutorum 🤣
Mavisanasi Gelincik06 düzene girer inşallah valla bn hep öyle yapiyorum sabaha da pek iş kalmıyor hep kizimla ilgileniyorum o uyuyuncada dinlenmeye vaktim kaliyor
Reyhanasya Gelincik06 herseyi aldığım yere koyarım bebeqimi ne zaman uyutursam temizlik yaparım çocuk yokken ewim nasıl temizse simdide öyle bi camlar kalıyor onuda soguk diye silemiyorum öneriye gelince ertelememek yoksa birikiyor
Gelincik06 Reyhanasya ben de ertelemiyorum ama yine de yetemiyorum,cunku akşam yapamıyorum cogu zaman buzim kiz 12den once yatmıyor malesef uykusunu duzenlememnlazim,gunduz de biraz dinleneyim diyorum o yatarken zaten yattigi da 1 krre 1 saat falan
Reyhanasya Gelincik06 kaç aylık qece baya geç yatıyormuş benm ki 5 aylk sürekli uyansada 9 da uyur mutlaka aksamdan asla iş brakmam sabaha birikmesin die ama bnde hiç dnlenemıyorm
angelsnut Mutfak tezgahında ne kadar az eşya olursa o kadar iyi sürekli toplu oluyor dağılmıyor toz olmuyor Akşam yatmadan ev toplanıp yayıtınca sabah tüm işler kolaylaşıyor Çamaşırlar kurduğu gibi kalkınca birikmiyor ben askıda direkt katlar kaldırırım İŞ yükünüzü azaltmak için evdeki tüm gereksiz şeylerden işlevsiz malzemelerden kurtulun derim. Kalabalık ev asla toplu kalmaz. Oyuncakları süpürge yaparsam toplarım. Ya da oğlanla oynarken bazen düzenleriö tekrar tekrar. Onun dışında sürekli toplamanın bir mantığı yok çocuk odası dağınıksa kalabilir. Akşam toplar yatarım. Sabah erken kalkınca her şey oluyor. Öğlene kadar evi süpürüo toparlıyorum öğleden sonraya yemek işim kalıyot Her gün süpürürüm ya da gün aşırı Ama Hergün silip toz almam müsait oldukça lavobolarıda kirlendikçe gözüme battıkça ovarım. Tuvaletleri de iki üç güne yıkarım Hergün yıkamam benim 1 çocuğum var tabi bir kaç çocukla bunlar olur mu bilemiyorum.
Gelincik06 angelsnut benim de 1 tane ama gel gör ki uyanık olduğunda iş yaptırmıyor neye elimi atsam o da alıyor 😂
Gelincik06 Mavisanasi inşallah bugun 9 bucukta kalktı simdi uyuyor 1 saatlik uykusunu 2. gunduz uykusuna yatirmayim da erken yatsın,sonra sabah erken kalkar biraz daha,oyle planladim,mizmizlanirsa aksam disari cikaririm bu kac gun