Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 1 buçuk aylık hem çok gazlı hemde reflülü bir bebek. Uykuya zor dalıyor. Uyuyuncada birden uyanabiliyor. Agzından tukuruk cıkarıyor sureklı. Aglayarak uyanıyor kımı zaman. Cok rahatsız bir sekilde uyuyor. Derin uyuduğu nadirdir o yuzden gunduz surekli esniyor. Reflüden mi boyle acba yoksa Baska bırsey olabilir mi ya boyle yaşayanlar var mi. Huzursuz hep. Aglıyor flan mızmızlanıyo.