Kızlar selam. 2 gün önce gece başlayan ve ilaçla duş ile bir gram düşmeyen ateşi vardı kızımın. Öğlen 38.4 görünce acile giriş yaptık kusma ishal vs başka bir durumu yoktu. Covid negatif çıktı influenza negatif çıktı idrar temiz kanda eser miktar enfeksiyon çıktı serumla 2 saate temizlendi kan gece acilde sabahladik ama ateş asla düşmedi. 37.5 oluyor 37.2 oluyor ama bebek küçük diye çıkış yapmıyorlar en son yatış verdiler gözlem altında dursun odada rahat olursunuz diye benden refakatçi olarak test aldılar. Sonucum hiçbir belirtim olmadan pozitif geldi maalesef. 😟 Şimdi covid binasında kalıyoruz ateş düştü bugün şükür. Takipte kalicaz 2 gün hayırlısı olsun dua edin 🤲