GHH Benim annem de doğumdan sonra yanımdaydı 15 gün. Göğüslerim sert değil diye sütümün olmadığını iddia ediyordu ama her nasılsa bebek büyüyordu kilo ve boy olarak. Yani emzirme konusunda çoğu kişi yeterli bilgiye sahip değil ve farkında olmadan mama sektörüne çok büyük hizmet ediyorlar diye düşünüyorum. Bedeninize güvenin. Bebeğinizin ihtiyacı doğrultusunda ürettiğiniz süt de artacaktır zaten zamanla. Siz sadece dengeli beslenme, uyku ( dinlenmeye) ve su içimine dikkat edin. Bedeninizin bebeğinizin ihtiyacını karşılayacağına inanın, unutmayın o beden bir insan yavrusunu 9 ay boyunca taşıdı ve de büyüttü. Bebeğimiz emerken bir sonraki içeceği sütün miktar ve içerik bakımından siparişini verirmiş hatta. Bilimsel olarak bu tür bi yazı okumuştum. Süreç o kadar mucizevi ki insanın aklı almıyor. Sütüm yetiyor mu diye endişelenebilirsiniz tabiki. Bebeğinizi her ay doktora düzenli götürüp kilosuna bakmanızı, günlük kaka ve çişli bezine bakmanızı öneririm. Beslenmesini gösteren detaylar bunlardır, geri kalanını boşverin gitsin. İnstagramda emzirme_danismani (nihan zayım) ın sayfasına bakın lütfen. Çok güzel bilgiler var :)