Merhaba anneler bebeğimle sürekli oyun oynuyoruz, tüm gün sadece onunla ilgileniyorum ne temizlik ne kendime vakit ayırıyorum. Zar zor bir yemek yapabiliyorum. Benim sorum bebeğim kendi kendine oynarken onu kendi haline bırakmalı mıyım? Sanki sürekli onunla ilgilenmem, sürekli oyunlarına dahil olmam gerekiyor gibi hissediyorum. Bu yüzden mi bilmiyorum bebeğim bana aşırı bağlı, babasının kucağındayken bile gözü sürekli üzerimde, yanlarından ayrıldığımda huysuzlanıyor🤷🏻♀️Nedeni kendi haline bırakmamam olabilir mi ? 6,5 aylık bu arada…