esrateke Bebeğim 2 buçuk aylık şuan sepet beşikte yatıyor ancak oda takımı aldım ve büyüyen beşiği satmak istiyorum ilgilenen varsa yardımcı olabilirim hiçbir defosu yok yatmadı bile ve içindeki uyku setini de satıyorum pembe gri rengi . Markası BELİS DEFNE.