Cucufmom vtech marka kullanıyorum çok memnunum,kamerası var bebeği izleyebiliyorum,sesini duyabiliyorum ,,bebek ağlamaya başlayınca sensör yanıyor ışık saçıyor etrafa ,zoom yapabiliyorum ,5 adet müzik çalıyor sakinleşmesi için müzik açabiliyorum ,yanına girmeden onunla konuşabiliyorum ,bebeği ekrana zoom yapabiliyorum .Gece görüşü var ,kamerayı gece lambası olarakta kullanabiliyorum .Ama fiyatını sormayın bilmiyorum 😂Amcası hediye getirmişti .