Kızlar merhaba kızıma 5 aylıkken tadıma başlamıştım 3 gün kuralı ile bebeğim kızarmaya sönmeye başlamıştı aşırı kaşınıyordu doktorumuz atopik dermatit teşhisi koydu mustela nın şampuanı ve vücut nemlendiricisini aldık bi fayda göremedim ve ben bulamadım sonra kandan alerji testi yapıldı ve soya sosuna alerjisi çıktı fırındaki ekmek de dahi varmış ve paketli gıdaların hepsi yasak dedi başınıza gelen var mı nelere dikkat etmem gerekiyor bazen kahvaltılar da yulaf veriyordum oda paketli gıda onu da mı vermemeliyim içeriğine baktım soya ile ilgili bir şey göremedim