Annesininkuzusu2 biz çok araştırıp 2 aylıkken Pendik Medical Park’ta Op. Dr. Ömer Faruk Azal‘a gitmiştik. Çocuk cerrahı. Çok ilgilenmişti. Numarasını da vermişti fakat şimdi (5 ay geçti üstünden) çocuğun derisinin yanlış dikildiğini görüyoruz. Kendi çocuk doktorumuza sorduk kaç kere artık onun da derisi böyle olacak dedi. Yani keşke o hastanenin üroloji doktoruna gitseydik. Fatih Hoca idi sanırım ona gidenler daha çok memnun oldu.