Merhaba sevgili anneler. Kızım 6 ay 25 günlük. Yumurta alerjisi var muhtemelen. Çünkü yüzü kızarıyor, yumurta yedikten sonra 2 kez de şiddetli kustu. Ama haşlama yumurtayı azıcık verdiğimde çok az kızarma oluyor başka da bir tepki vermiyor. Ne zaman tavada yumurta yapsam (pankek, peynirli omlet gibi) kusuyor. Yumurta alerjisi olan bebeklere 200 derecede fırında pişirin verin denmiş şimdi bi kaç yazı okudum da. Sizde de var mı yumurta alerjisi, n’aptınız ne yedirdiniz onun yerine ? Ne zaman geçti ? Yumurta da kahvaltının olmazsa olmazıdır. Canım sıkıldı epey.