14 aylık lütfen biri bana yardım etsin lütfen saat başı uyanıyor. Abartı için yazmıyorum gerçekten saat başı bazen 40 dk 😩 doyurup yatırıyorum karnı tok ama uyanıp uyanıp beşiğin başında ağlıyor alın beni diyor. Hiç yatağımızda da yatmadı bilmiyor. Diş dicem yaklaşık 2 haftadır böyle 😞 bütün dişleri çıktı nerdeyse hiç böyle bişey görmedim. Ne yapayım gerçekten çaresizim. göz doktoruna randevu aldım tek gözümü açamıyorum artık yat kalk yapmaktan çok kötü acıyor 😩 odasını mı ayırayım başına gelen anneler yardımlaşalım 😞