Balliko merhaba öncelikle hurafelerden uzak durun. Bu yüzyılda hala ekmek kırıntısı vs yazanları anlamıyorum. Aynı durum bende de vardı. Ama o zaman daha 2 aylık falandı. Nörolog o zaman normal demişti. Zamanla geçer dedi geçti. Sizinki büyük tabi. Bence bir nöroloğa gösterin. Çünkü ben o dönem araştırma yaptığımda nöbet vs çıkıyordu. YouTube da bu sıçramalar ile ilgili videolar var. Siz bir inceleyin. Bir de muhakkak video çekin. Doktor video isteyecektir. Bir de sıçrama esnasında bir uyaran var mı ? Durup dururken mi oluyor bunlarda önemli husus. Doktorunuz bunları da soracaktır