Kivancinannesi Kızlar oğluma 7. Ayda ve 9. Ayda nimenrix ve bexero aynı anda yaptırdık pekiştirme dozu olarak 13. Ayda sadece bexero mu yaptırdınz yoksa nimenrix de tekrar edildi mi 2 doktora sordum ikiside farklı cevapladı kafam karıştı
Ozgdfn Kivancinannesi biz üç doz olduk hepsinden 13. Ayda nimenrix son doz oldu. Şuan 15 aylık haftaya son doz bexseroyu olucaz
MeteNaz Kivancinannesi 1 yaşından önce yaptırdığınız için iki aşınında 3 doz olması gerekiyor. Biz bexseroyu 5-7-13 de olduk. Nimenrixi de martta tek doz olup bu özel aşılarımızı bitircez inşallah 🙏🏻