prensesannesiiiiiiiii Merhaba, Evolvia marka mama kullanan var mı? hic burada görmedim bu mamayla ilgili konuşanı kullananlar mama nasıl güzel mi memnun musunuz?
Yazzz0726 prensesannesiiiiiiiii ben kullanıyorum. İçeriğinden dolayı içim daha rahat. Gaz vs hiç bir sıkıntı da yapmadı bebeğime. Kıvamı da diğer mamalara göre daha yoğun.
Eylulllllll prensesannesiiiiiiiii ben de kullanıyorum . Hem normali hem de ac sibi çok memnunuz . 36 günlük mrme mama beraber gidiyoruz