Noname21 o uygulamayı bilmiyorum ama iphoneda uygulama gizleme şöyle yapılıyor
uygulamayı indirince ana ekrana geliyor önce. üzerine basılı tutup köşedeki çarpıya basıcaksınız. sil diyeceksiniz o sırada sorucak uygulamayı sil, ana ekrandan sil diye. siz ana ekrandan sil diyeceksiniz bu şekilde ana ekranda olmayacak, ekranı sağa kaydırdığınızda bütün uygulamaların olduğu bir yer var üstteki kutucuğa ismini yazarsanız uygulamayı görebilirsiniz.
çok sık gir çık olursa sağa kaydırınca uygulamanın simgesi gözükür, çok sık girmezseniz ancak adını yazarsanız görebilirsiniz.
bildirimleri kapatmak icin de ayarlara girip en aşağıya inerseniz uygulamaların isimleri yazıyor, orada sizin uygulamayı seçip bildirimlere gireceksiniz, kapalı konuma getireceksiniz bu kadar.