Dişim apse yapmıştı doktor augmentin vermişti ama bana çok yan etki yapmıştı kullanmayı kestim ve dişim yine apse yaptı o antibiyotik dokunduğu için kullanamıyorum şu an doktora da gidemedim emziren anneler sadece augmentin mi kullanabiliyor yoksa başka alternatif antibiyotik var mı? Damağıma kadar şişti ya🥺