Cnsds Bebeğimin Ayak baş parmaklarında tırnak ete gömülmüş gibi eti de kızarmış krem verdiler başına gelen var mı nasıl geçti
annediyebiri Cnsds fucidin verdi doktor birde ben soğan haşlayıp sardım tırnağına biri attı biri de atacak gibi
ellerimtombik1 Cnsds bize de dezenfektan ve krem vermişti Balaban diye krem 3-4 güne iyileşti kullanınca
acemi_ana annediyebiri sıcak yada ılık mı sardiniz? bebeğiniz durdurdu mu peki ayağında arada oğlumun parmağında da oluyor o kızarıklık 2 yaşında nasıl yapmalıyım?