Beyzaedaa ben de öğretmenim bu dönem babaanne bakıyor okulum 8.00-13.30 arası Eve 10 dk yürüyerek seneye ben de bakıcıya vereceğim en fazla 2000 verdiririm diye düşündüm . Ki sadece 1 gün 13.30 çıkışım 12.30da çıkıyorum 18 saat dersim var bence yeterli