Wolverine simiyyy ben kullanıyorum, kendime tisortlerini alıyorum seviyorum oğluma da ayakkabılarını alıyorum.
JackDaniels simiyyy Eşimin bütün yakalı tişörtleri Polo ve Lacoste. Hemen hemen ikiside aynı kalitede diyebilirim
simiyyy Deletedmom8453 trendyolda ara ara indirime giriyorda işin gücün yok onu mu takip etcen bide o var 😄
Zhnce simiyyy polo yaka tshirt deniyor ya onlardan almıştık esime 4 tane Bide sweatshirt almıştık bu 3.sezonu olacak hala giyiyor Yipranma olmadı renk açılması da olmadı keşke o zaman daha çok alsaydık
tekboynuzluat simiyyy kızıma bazı kıyafetlerini almıştım alt üst eşofman takımı hırka bluz tarzı çok memnun kaldım kaç defa yıkadım bir şey olmadı.
Bhr28 simiyyy çanta ve ayakkabı hiç almadım ama gömlek ve kazak alıyorum fena değil yani kalitesiz diyemem 😊
bombacimulayim simiyyy önceden çok sık alırdım ama artık baydı tasarımları. Hep aynı şeyler . Kalite konusuna gelince evet gerçekten kaliteli. Kızıma bir kaç kazak almıştım hep yüksek ısıda yıkamama rağmen sağlam duruyorlar