Bebeğim şu an 2 buçuk aylık. Oturmayı ve ayakta durmayı çok seviyor özellikle ayakta dururken sadece destekliyorum kendisi baya duruyor öyle ama kucağımda yatmayı yatar pozisyonda oturmayı hiç sevmiyor ağlıyor sürekli bende oturtmak ayakta tutmak pek istemiyorum aslında belinde omuriliğinde falan gelişimsel bir sıkıntı oluşur mu bi aydınlatın beni