Fun nesekaan her ay değişecekler bi ay durgun uslu diğer ay enerji tavan yapmış gibi gibi. Yani büyüme basamakları bunu gerektiriyor zaten mızmız olduğu an da uzun süredir görmediği bi oyuncak yada sevdiği bişeyle odak noktasını değiştirin herşey sizin elinizde. Ben mızmız olduğu saatler hemen parka çıkarırdım o halinden eser kalmazdı eve gelir yorulup uyurdu. Evde sıkıldıysa bü yüzden de yapıyo olabilir artık enerji atma ayları çünkü
nesekaan Fun evet evde sıkılıyor onun payı cok ama su aralar hep kötü park havası olmadıgı ıcın mecburen evdeyız 🤦♀️