Tuvalet iletişimi diye ve şey var hiç araştırdınız mı bilmiyorum ama bu konuda çok araştırma yaptım ben bu konuda ki uzmanlar diyorlar ki 3 aylıkkken tuvalet iletişimi yapılmaya başlanabilir diyo aslında siz bebeğinize altına yapmayı öğretiyorsunuz sonra hayır bu yanlış artık bırak diyorsunuz diyo. Bana çok haklı gelmişti bebeğim 9 aylık yazın tuvalet iletişimi başlayacağım sonrada tuvalete eğitimi inşallah