6.5 ay olacak doğum yapalı. Adet olmamıştım hala. Sabah wcye gittiğimde biraz lekelenme vardı ama çok koyu bi renkti. Kan rengi değil de daha koyu kahve gibi. Ağrım falan yok. Hamile de değilim. Normalde çok ağrılı geçerdi adetlerim. O yüzden bi emin olamadım. Adet başlangıcı falan mı acaba