Bnde bir aylıkken götürmüş tüm sağlık ocağı istemişti oturmamıştı çünkü cok erkendi. 2 ayı geçtikten sonra götürmüş tüm oturmuştu zaten iki aydan snra götürün diyorlar canım o zmana kadar bezi biraz aşağıya doğru tak bacaklar arası açılsın bana öyle söylemişlerdi yada yatarken çift bez takın bnm bu şekilde düzeldi kızımın