Slm kızlar.Kızım 3 gün sonra 4.ayına gircek. internetten Atak haftası hesaplamasına girdim. Şuan 14.5-19.5 atak haftasındasınız diyor. Atağın Bitmesine daha 20 günüm varmış. Yani sizlerin bahsettği 4.ay atağı bu haftalarmı oluyor🙄
yoksa 4.aya girdikten sonra tekrar bi Atak mı var🥺 zaten biz Ataklı bi bebeğiz , çok huysuz bi kızım var🤪