Ellaynagme kaka lekesini hacı şakirle çitiliyorum önce, zaten kakalıyken makineye atan yoktur herhalde 🤮
dalan roxynin içine beyaz sabın rendeleyip karıştırıyorum, çıkmayan leke olursa da e bebekte baby&me leke çıkarıcı var herşeyi çıkarıyor onu kullanıyorum