Seydameva bende hashimatoyum. Levotiroksin kullanıyorum. Bu ilaçların düzenli kullanımı mide rahatsızligi ve erken kemik erimesi yapıyor. Size tavsiyem antikor seviyesini düşürmeye çalışmak. Ben gluten diyeti yapiyorumm uzerine şekeri kestim duzenli spora başladım. Antikor seviyesi düşmez ise bu bağışıklık sistemi hastalığı. Bağışıklık sistemi düzelmez ise ileride başka hastalık olma ihtimali varmış endokrin uzmani öyle dedi