Nursemommm Kizlar bebeğim 4.5 aylık ve ilk tecrübem olduğu için neler almam gerek yani mutlaka al ya da bunu alma gereksiz dediğiniz ürünler ve kullanıp memnun kaldığınız markalar neler? Yardımcı olursanız sevinirim
Aklimdasin Nursemommm süzgeç tamamen gereksiz (şahsi fikrim) tadım aşaması için üstelik 1 ay için para verilmez. Delikli süzgecim vardı onu kullandım ne alırsan 1 milyoncı tarzı yerlerden sizde temin edebilirsiniz. Bikac kez kullandım süzgeçte yiyecekler cok kuru oluyor oglum yemiyordu. Bende suda haşladım borcamda. Dilerseniz tencerede de olur. mama tabagı aldım hiç kullanamadım tamamen gereksizmiş. Ayına gore hep fazla yedigi için kullanamadık kase tarzı seyler daha cok kullanılıyor. 3 kaşıgım ve 1 çatalım var. yogurt makinasını gereksiz buluyorum yogurt yapmak daha pratik:) cam rende almadım normal rende kullandım ve daha ziyade blw yontemi uyguladım fazla rendeye kacmadım catalla ezdim hep. Önlük cok lazım oluyor mumkunse kollularından büyüdükce agzını elini kolunu heryere sürüyor kıyafetler pisleniyor. Birde mama sandalyesi olmazsa olmazlardan
defesiz Nursemommm çok çok bişey almak gerekmiyor açıkçası 1-silikon kaşıklar kolaylık oluyor çocuk daha iyi kavrıyor 2- cam rende de meyveleri güzel bi şekilde eziyor o da ilk aylar gerekli olabilir 3- aktivite önlüğü hani bu kollu olanlar en rahatı o 4- birde mama sandalyesi o da kurtarıcı gerçekten ben bunların dışında önemli bişey görmüyorum tabak falan gereksiz bence sağlıkla beslensin kuzucuk🌸
nacar5 silikon kaşık,pişirme aparatı ya da buharli pişirici. ben kiwi baby buharlı pişirici aldım 2. el satıs uygulamasından. aktivite önlüğü. mama sandalyesi. yoğurt makinesi aldım baby plus cok güzel tatlı ve tas gibi yogurt yapıyor iyi ki ama iyi ki almısım e bebegin sitesinden yorumları okuyun.cam rende alın kesinlikle. suan o pahalı markalara para vermedim valla oioi gibi evdekiler iş görüyor
Minikkkuss Bol bol önlük , silikon kaşık, cam rende , kase yada tabak buharlı pişirici almadım çok çok az suyla haşladım sebzeleri. Yoğurdu da kendim yapıyorum makineye gerek duymadım. Şimdilik bunlar diyebilirim