Merhaba kızlar. Doktora gitmeyi düşünüyorum fakat başına gelen varmı nasıl çözüm buldunuz yazmak istedim. Ben sağıp veriyordum sütüm azalmaya başladı aptamil aldık içmedi asla. Golden goat 6 ayran itibaren olanı aldık midesini bulandırdı öğrürerek şelale gibi kustu. Buzluktan veriyorum biriktirmeye çalışıyorum. 2 gündür anne sütünü de kusmaya başladı içiyor gazını çıkarayım diyr alıyorum direk çıkarıyor diş çıkarma dönemindeyiz buzluktaki sütler Şubat sütleri. Sizce neden kusuyor ekgıdadan mı başına gelen var mı ? Birde önerdiğiniz mama var mı kusturmaya kolay sindirilebilen yazarsanız çok sevinirim çok kafama takıyorum