Gulcee12 Allah doktorluk etmesin ama doktorun da hayırlısını versin. Kendileri alıştıkları için hastalara herşeyi pat pat söylüyorlar sonra aileler üzülmekten harap oluyor. Bizde baş küçüklüğü genetik ama hiçbirimizde zeka ve sağlık sorunu olmadığı gibi hepimizin çok iyi meslekleri var çok şükür. Bi defa mikrosefali öyle pat diye çıkmaz bi süreç vardır gebelikte baş çevresi genelde geriden seyreder doğunca da persentilde sınırın altındadır. Burda önemli olan takip etmek. Ay ay büyüme var mı? Zeka gelişiyor mu öğrenmeler oluyor mu ona bakmak lazım! Benim oğluma da alt sınırda diyordu doktor zamanla oğlumdaki gelişmeyi gördükçe şok oldu. Onun da oğlumdan 6 ay büyük oğlu var benim oğlumun yaptıklarını yapamıyor. Diyeceğim o ki başka doktora danışın mutlaka. Öyle sadece tabloya bakıp mikrosefali demekle olmuyor. Her bebeğin gelişimi farklı. Kilo aldıkça bebek büyüdükçe düzenli olarak kafa da büyüyorsa sorun olmaz Allah’ın izniyle