aylık oğlum sadece anne sütü alıyor sleepy natural kullanıyorum bezi bitince aldk yeni seriden. Şimdi normalde oğlumun altı açık havalandırırkan kaka yaptığında (anne sütü aldığı için tek sıvı oluyor kakası) görüyordum bez içine habsediyordu sıvı kısmını arkaya doğru çok gitmiyordu kaka. 2 gündür sıkıntı yaşıyorum bezi bağlıyken yaptı resmen omzuna kadar çıktı şimdi de havalandırken yaptı bezin için kakası yüzüyor resmen çekmiyor sizdede böyle bi sorun var mı? Zaten eskiye göre incelmiş ama kakayı çekmediği için taşıyor hep üst değişiyorum