5 ay 8 günlük olduk ama olmaz olaydık vallahi delircem saat başı kalkıyo saat başı mama istiyo normalde çok aç olduğu zaman 150cc yi içerdi şimdş 90 da yapsam mutlaka bırakıyor içmiyor tam doymadığı içinde saat başı kalkıyo diyorum vermiyim durabildiği yere kadar ama yok zır zır ağlıyor napıcam ben böyle gazı mı var neden içmiyo 1 haftadır bu şekilde mamayı sürekli dökmek zorunda kalıyorum çıldırcam