Bebeğimizin en sevdiği müziği, şarkıyı paylasalım hadi😇 duyunca canlandıkları, sessizleşip dinledikleri sesler..
Benimki mozartın bebek senfonisini seviyor 😇babası doğar doğmaz odadayken ilk bu müziği dinletmiş o gün bugündür bu parçayı açınca sessizce severek dinler 🥰