Yusaydef Julide00 3.5 aylığız hala kundaklıyorum ama yarım bi şekilde yoksa eller rahat durmuyor ve kendini uyandırıyor uykuya dalınca geri açıyorum
Mustafayigitvebeytugannesi Julide00 bebeğim 4 aylık ve hala gece yatarken yarım sekilde sadece ellerini kundak yapıyorum yoksa uyumuyor 😊 5 aya kdar da yapmayı düşünüyorum belki 6 ayı da bulabilir. Yeter ki uyusun uykusuzluk çok zor 🤭🤭
Oznur_0708 Julide00 5 buçuk aylıktı kundak yapsamda kuvvetle kollarını çıkarıyodu bende artık bırakmıştım bazı uzmanlar ilk tek kol sonra gevşek ve 2. Kolu çıkarın alışır kendini uyandırmaz diyorlarda ben birden bırakmıştım