Theanaaa Kizlarim normal mi kaka yapmamasi normalde bol bol yapardı 3.5 aylik oldu azaldi.sanirim buyudukce kaka sıklığı degisiyor
Liva2210 Theanaaa benim kızım da günde 4-5 kere kaka yapardı 3 gün hiç yapmadığı oldu doktorumuz 10 güne kadar normal dedi. 4 aylığız şimdi günde 1 de olsa yapıyor
Kerem1234 Theanaaa bnm bebeğim de öyleydi hafta da 1 yapardı zeytinyağı verebilirsiniz bir çay kaşığı
Liva2210 Theanaaa ben denemedim ama bi arkadaşımın bebeği kabızlık yaşadığında kulak temizleme çubuğuna zeytinyağ damlatıp poposuna hafifçe masaj yaparak sürüyordu. işe yarıyor demişti. Bi deneyin isterseniz
biberonmamasi 10 güne kadar normal benim bebeğimde o aylarda öyleydi ben bir çay kaşığından az hakiki zeytinyağı vermiştim yapmıştı sonra ama dediğim gibi 10 güne kadar anne sütü alan bebekte yapmaması normal
Oykuberil Benim kızım 3 aylık 3 günde bir kaka yapıyor dün doktora sordum anne sütü ile beslendiği için lifli yiyecekler sebze ağırlıklı yiyin günde 1 kez dedi deneyeceğim siz de deneyin isterseniz