Elfylmzkk Hefe bence dar değil ben 3 ay kullandım. Sızdırma cok yapıyordu. Canbebeye geçtim. Şuan iyiyiz. Ama beden konusunda bence dar değillerdi. Canbebeyle aynıydı kıyaslarsam da
Merve50 Hefe 8 aylık oğlum için 4 numarayı aldım ama gerçekten kalıpları çok dar oğlumda pişik yaptığı için Degistirmek zorunda kaldım
Busraata Hefe 11.5kilo 6kullaniyordum molfixde aylardır ,baby turcoya yeni geçtim bence 6kullan molfixe göre lastikleri dar
Asyabebek1 Hefe 18 kiloya kadar yazmıyor muydu paketinde. Ben baya stok yapmıştım, olmaz mı acaba, bebgim son kontrolde 8,5 kiloydu
Hefe Teşekkürler ikinci bir TL kampanyasi ile almıştım üstünde yazana göre 12 25 kg arası deyince aldım kimisi iyi kimisi dar demiş bakalım şansa artık teşekkürler
TosbiginnnAnnesii Çok kalıtesız bır bez bence … cişi dışarı cıkartıyor , kalıtesı yok denecek kadar az
Emngcnc Hefe canım ben kullanıyorum çok güzel memnunum ama kalıpları gerçekten dar 9 kilo oğluma 4 numara kullanıyorum küçük geliyor