benanerva soyle bana ilk daha yuksek dozla baslatmislardi ilac agir geldi ictikteb sonra cok kotu oluyordum. Endokrinoloji dr una gittim o dogumdan sonra oldugu icin gecici olabilecwgini soyledi ve ilaci biraktirdi. 4 ay falan iyiydim sonra tekrar yukseldi yine ilac basladim 75mg lik sanirim o da fazla geldi ben surekli yorgun bitkin bi haldeyim hep basim donuyor carpintilarim ara ara cok oluyor. Ama tiroitten mi boyle oluyorum bilmiyorum uykusuzlukta cok etkiliyo olabilir beni. normalde ilacin dozu duzgun ayarlandiginda hicbir sorun yasanmiyor.