benanerva haşimato yum bende iki sene önce teşhis kondu minik nodüllerim de var malesef Türkiyede özellikle de kadınlar arasında çok yaygın tiroid hastalıkları haşimato da öyle. Başından beri Euthyrox kullanıyorum değerlerim bir senedir normal. Son kontrolümde doktorum ilacımının dozunu düşürdü şu sıralar yine gidicem tekrardan tahlillerimi yapacak duruma göre bu dozda devam yada arttıracak yine bakalım 🤷🏻♀️ yani öyle bir yan etki durumu olduğunu sanmıyorum vücudunuz gerekli olan hormonu üretmediği için dışarıdan o hap yardımı ile alıyorsunuz tam tersi kullanmamanız daha sakıncalı bir durum. Glutensiz beslenme falan yapmıyorum öncelikle onu sormuştum doktoruma ama doktorum onu gerekli görmedi. Ancak tiroid için sakıncalı olabilecek gıdaları tüketmemeye çalışıyorum ancak sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum çünkü tiroidiniz az çalışıyor yada haşimato iseniz kilo sorunu sıkıntı olabiliyor. Bir de hamilelik düşünüyorsanız doktorunuzla bunu planlamanız gerekiyor. Mesela bana ilk teşhisten sonra bir sene boyunca hamilelik önermemişti.