cansuakyz Selamlar. 8 ay 9 günlük kızım var 6 .ayda ek gıdaya başladık öyl ok iştahlı bir kız değil. Ara ara yediği oluyordu ama son 1 aydır ağzını kapatıyor zorla yediriyorum. Blw yaptım aldı attı kaşık istedim verdim attı. Çok yıprandım artık eski ben ben değilim çok psikolojim bozuldu her yaptığım çöpe gidiyor.mama sandalyesine oturduğum zaman ağlıyor. Çok yoruldum anneler, meme mama alıyor mamsyı bile azalttım ek gıda yesin diye 7 de kalkar buçuğa kadar meme 9 da mama uyanır 11 de vs 12 de kahvaltı olur ama yok işte.. Ne yapmam lazım 😞
irva cansuakyz Zorlamaman lazım.Elbet yiyecek ayrıca diş zamanı yemez red yapar çoğu bebek.Akışına bırakın her şeyi.
Umay3840 cansuakyz benm ablamın bebeşi 2 yasına kdr yemedi memeyi ne zmn brktı o zaman yemeye bqsladı benm kzıım da 7.5 aylk hıcbsı yemyo ama sabredyrm denemedgm tarif kalmadı
Beren-2020 cansuakyz mama sandalyesinde yedirtmeyin bir süre sevmiyordur belkide. Kızımda mesela 8 9 aylıkken sevmediği yemediği şeyleri 14 aylıktan beri kendisi yiyor. Bekleyin sabredin 1 yaşını geçince daha da düzelir inşallah
Familyboy cansuakyz kesinlikle zorlama canım iyice inatlasir hiç yemez zamana bırak benim oğlumda ağzını kitlerdi resmen ama 13 aylık şimdi gayet güzel yiyor şükür
Demetakk Aynı benim durum ,en sonunda anne tavsiyesine geçtim yaptığım yemeğe tuz katmadan ayırıp verşyorum özel yapmıyorum bende tükendim ,zaten her halükarda yemiyor 😀en azından çöpe gidip daha da sinirimi bozmuyor😀
Melesss cansuakyz yanlış anlamayın ama ben hep memeye düşkün çocuklarda bunu görüyorum. Memeye güvenip yemiyorlar çevremde de çok var.
Giz3w Melesss belli bir sure sonra sutun kalorisi yetmiyor cocukta aclik olusturuyor kati gidaya yoneliyor bilincsiz bi sekilde yanlis yonlendirmeyin sizin yorumunuzla yanlis bi dusunceye kapilip annesutunu azaltabilir ki 1 yasina kadar ana ogun zaten anne sutudur en fazla almasi gerektigi sey o zaten
Melesss Giz3w yanlış yönlendirmek değil tabi ki anne sütü ana öğündür. Ben sadece çevremde gördüklerimi söyledim bir öneride ya da yönlendirmede bulunmadım
Asyakus11 cansuakyz kaderdaşız 😂 ama kesinlikle zorlama. Daha çok iğreniyorlar. Ona özel hazırlanan şeyleri dökmek gerçekten sinir bozucu oluyor çok yıpratıcı. Yemek masasında hep beraber yemeye özen gösterin ballandıra ballandıra yiyin karşısında bizde işe yaramıştı