Eymenefe24 Kızlar günaydın 5 aylık bebeğim var ve neredeyse 1 aydır öksürüğü var doktora götürdüğümde üşütmüş dedi şurup yazdı fakat hala geçmedi ne yapabilirim ( doktorumuz tavsiyesiyle ek gıda alıyoruz)
TosbikAnnesiiiii Eymenefe24 canm benm oğlumda öyle hala öksürüyor alerji testi feln yaptır belki ondan geçmiyordur öksürüğü.. pekmez ver tereyağla çok az inşallah fayda eder çok geçmiş olsun 💐
Yasemin38 Eymenefe24 burnunun tıkanmamasına dikkat et canım. Odasını nemlendir . Ihlamur elma kaynatıp biraz pekmez ekleyerek verebilirsin.
Eymenefe24 TosbikAnnesiiiii tamam bi deneyeyim çok tşk ederim sizede çok geçmş olsun geçer inşallah 🌹
TosbikAnnesiiiii Sitrea pekmez versin ne olacak ki ben hep veriyorum sabhları zeytinyağı öksürük kesiyo mu bilmiyorum
Sitrea TosbikAnnesiiiii pekmez olabilir belki ama tereyağ yasak canım en başlarda zeytinyagı veriliyor Allah korusun alerji durumu gelişebilir dikkat et sen de
TosbikAnnesiiiii Sitrea tabikide ona dikkat etmek gerekiyor Allah korusun 🙏 benimki büyüdü artık ikiside veriyorum şükr şimdilk bir sorun olmadı