Merhabalar hanımlar 8 aylık bebeğim var. İki kulağında da cok fazla kir çıkıyor. Kokusu da var krem kıvamında. Doğduğundan beri kulak çöpü vs kullanmam. Cok kaşıyor kulaklarını. Geçen ay doktoruna söylediğim de kirleri çıkarıyordur dedi. Sizlerin bebekleri de böyle mi acaba