Dilosssc Hanımlar ben 2 ay 10 gun önce sezeryan oldum. Hiçbir sıkıntım yokken 2 gündür sol kasigımda bir agri ve şişkinlik var. Gaz sıkışması mi diye düşünüyorum. Ama birde aklıma gebelik geliyo 😥 böyle bir durum yaşayan var mı
Melesss Dilosssc gebelik testi yapın bir ama ben sanmıyorum dediğiniz gibi ya gaz ya da üşütmüşsünüzdür