Siyahii Hangi tür kullanıyosunuz? 20 aylık kızım için alcam ama emin değilim öneride bulunur musunuz?
Medusafer Siyahii tavana asmalı kullanıyorum ben astariart marka sağlamlık açısından çok iyi esim defalarca kendisi denedi ondan sonra kızımızı bindirdik hem kendi evime hem annemlerin evine aldım çok memnunuz
Tazeanneg Siyahii kiracı olduğum için normal salıncak aldım ben 36 aya kadar kullanılıyormuş ben memnunum yani
Saitkereminannesi Siyahii Ev tipi salincak kullanıyorum mama sandalyesi gibi olanlardan bebekliginden beri