Bebekken oğlumun alerji olduğunu öğrenip diyete başlamıştık. İnek sütü ve yumurta. 8. Ayda diyeti açtık bir sıkıntımız yoktu. Taaa ki şu 10 güne kadar oğlum şuan 13 aylık kakada mukus ve vücudunda döküntü var. İnek sütü veya yumurtami diyeceğim ama daha önceden bu şekilde tepki vermemişti vücudu. Her gün yedirmek alerji yi tetikler mi acaba? Neye olduğunu şuan hiç anlamıyorum.. Boyle geçti diyip tekrarlayan var mı?